ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΨΥΧΉΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΚ1111

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

  8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΨΥΧΉΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

2

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

4

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Επιστημονικής Περιοχής: Μάνατζμεντ & Μάρκετινγκ (Sport and Recreation Management / Marketing )

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

 

 

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΟΧΙ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

ΜΚ1111

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΟΥΘΟΥΡΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047004 /kouthouris@pe.uth.gr 

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

 

 

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

 

Εκτελούν ικανοποιητικά ένα εύρος κινητικών και αθλητικών δεξιοτήτων

1,1

Χρησιμοποιούν κανόνες και πρωτόκολλα διαχείρισης, ώστε να δημιουργούν και να διατηρούν ένα ασφαλές και αποτελεσματικό περιβάλλον

2,7

Αναλύουν και να διορθώνουν σημαντικά στοιχεία που άπτονται των κινητικών δεξιοτήτων και της απόδοσης

3,2

Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά λεκτικές και μη λεκτικές επικοινωνιακές δεξιότητες σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων

4,2

Συμμετέχουν σε δραστηριότητες οι οποίες προάγουν τη συνεργασία και οδηγούν σε επαγγελματική πρόοδο και προσωπική ανάπτυξη

5,1

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

·         Κριτικής ικανότητας & ικανότητα αυτοκριτικής

·         Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα)

·         Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων

·         Ικανότητας συνεργασίας

·         Ικανότητας διαπροσωπικών σχέσεων

·         Ηγετικής ικανότητας

·         Ικανότητας επικοινωνίας με μη-ειδικούς (στο πεδίο)

·         Ικανότητας διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ)

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης

·         Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων

·         Ικανότητας εφαρμογής πρακτικών για  άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ειδικούς πληθυσμούς ή/και αναπηρίες

·         Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας ως προς τη χρήση της αξιολόγησης

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

·         Η αθλητική βιομηχανία. Το αθλητικό προϊόν

·         Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών

·         Το περιβάλλον του αθλητικού οργανισμού

·         Τιμή /τιμολόγηση, Κανάλια Διανομής, Προώθηση και επικοινωνία

·         Τμηματοποίηση της αγοράς, τοποθέτηση προϊόντος υπηρεσίας

·         Καταναλωτική συμπεριφορά στον Αθλητισμό και την Αναψυχή

·         Ποιότητα στις υπηρεσίες, Ικανοποιημένος πελάτης, Αφοσίωση, Χορηγία στον Αθλητισμό

·         Πλάνο μάρκετινγκ

·         Επιχειρηματικότητα, Επιχειρηματίας, Επιχειρηματική Ομάδα

·         Μορφές επιχειρήσεων (Οικογενειακές, Ο ρόλος των γυναικών, εθνικών μειονοτήτων)

·         Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, Εταιρική επιχειρηματικότητα

·         Καινοτομία και επιχειρηματικότητα

·         Προετοιμασία για την εκκίνηση μιας επιχείρησης. Πήγες Χρηματοδότησης.

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην τάξη

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

26

Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών

20

Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης.

20

Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης

20

 

Αυτοτελής Μελέτη/εξάσκηση

14

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

100

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

•         Παρακολούθηση μαθημάτων     20%

•         Πρόοδος  30%

•         Εργασίες  20%

•         Γραπτές Εξετάσεις  30%

 

5.ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Αλεξανδρής Κωνσταντίνος (2010). Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών και Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη, Ελλάς.

Επιχειρηματικότητα και μικρές Επιχειρήσεις (20141). Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 41955378

Συγγραφείς: David Deakins, Mark Freel, ISBN: 978-618-5131-01-2


Εκτύπωση   Email

Πληροφορίες

Ωράριο Λειτουργίας

Η Γραμματεία Λειτουργεί

Δευτέρα - Παρασκευή

8πμ έως 3μμ

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού (θυρίδα)

11πμ έως 1μμ

Επικοινωνία

Βιβλιοθήκη

24310-47051
libphys@uth.gr


Γραμματεία
Μεταπτυχιακών

24310-47019
msc@pe.uth.gr