Στόχοι πλαισίου |
Μέσα υλοποίησης των στόχων |
Τρόποι αξιολόγησης |
Βαρύτητα κριτηρίου (%) |
Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος |
|
|
30% |
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να εκτελέσουν τις διδασκόμενες δεξιότητες σε έναν επαρκή βαθμό |
|
|
40% |
Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα και να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία |
|
|
20% |
Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα |
|
|
10% |
Σημείωση: Οι διδάσκοντες σε κάθε ειδικότητα, άθλημα ή τομέα καθορίζουν πόσα και ποια κινητικά τεστ θα δώσουν οι φοιτητές, πώς θα γίνει η αξιολόγηση κλπ.
Στόχοι πλαισίου |
Μέσα υλοποίησης των στόχων |
Τρόποι αξιολόγησης |
Βαρύτητα κριτηρίου (%) |
Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος |
|
|
80% |
Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα |
|
|
20% |
Σημείωση: Η εργασία εξαρτάται από τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του μαθήματος και ορίζεται από το διδάσκοντα. Σε περίπτωση που ο διδάσκων δεν ορίσει εργασία, τότε το 20% μεταφέρεται παραπάνω.
Στόχοι πλαισίου |
Μέσα υλοποίησης των στόχων |
Τρόποι αξιολόγησης |
Βαρύτητα κριτηρίου (%) |
Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος |
|
|
30% |
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία |
|
|
30% |
Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα |
|
|
30% |
Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα |
|
|
10% |
Σημείωση: Οι εργασίες μπορούν να είναι περισσότερες από 1 ανά εξάμηνο, αρκεί να μην ξεπερνιέται ο όγκος των 10 σελίδων.
Στόχοι πλαισίου |
Μέσα υλοποίησης των στόχων |
Τρόποι αξιολόγησης |
Βαρύτητα κριτηρίου (%) |
Οι φοιτητές/τριες να αποκτήσουν επαρκή γνώση πάνω στα γνωστικά αντικείμενα του μαθήματος |
|
|
30% |
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να εκτελέσουν τις διδασκόμενες δεξιότητες σε έναν επαρκή βαθμό |
|
|
40% |
Οι φοιτητές/τριες να καλλιεργήσουν ένα βαθύτερο ενδιαφέρον για το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος, πέρα από τα διδασκόμενα και να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία |
|
|
20% |
Οι φοιτητές/τριες να έχουν μια ενεργή φυσική παρουσία στο μάθημα |
|
|
10% |
Σημείωση 1: Οι διδάσκοντες σε κάθε άθλημα ή τομέα καθορίζουν πόσα και κινητικά τεστ θα δώσουν οιφοιτητές, πώς θα γίνει η αξιολόγηση κλπ.
Σημείωση 2: Οι γραπτές εργασίες και η διδασκαλία των φοιτητών μπαίνουν εδώ στην ίδια κατηγορία διότι, για πρακτικούς λόγους, είναι πιθανόν να μην είναι εφικτή η διδασκαλία για όλους στα χρονικά περιθώρια του μαθήματος.
Σημείωση 3: Στο μάθημα της Παιδαγωγικής Γυμναστικής, όπου δεν υπάρχουν τεστ δεξιοτήτων, το 40% της βαθμολογίας αφορά την υποδειγματική εκτέλεση ασκήσεων κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
Στόχοι πλαισίου |
Μέσα υλοποίησης των στόχων |
Τρόποι αξιολόγησης |
Βαρύτητα κριτηρίου (%) |
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να οργανώσουν μια σύντομη διδασκαλία |
|
|
40% |
Οι φοιτητές/τριες να είναι σε θέση να σχεδιάσουν μια μονάδα διδασκαλίας |
|
|
40% |
Οι φοιτητές/τριες να αναπτύξουν την ικανότητα να παρατηρούν και να κρίνουν με αποτελεσματικότητα |
|
|
20% |
Σημείωση 1: Τα δυο από τα τρία κριτήρια αξιολογούνται γραπτώς (δηλαδή, οι μέθοδοι παρατήρησης και ο σχεδιασμός μαθημάτων).
Σημείωση 2: Σε περίπτωση υψηλού αριθμού φοιτητών/τριών, μπορεί ο υπεύθυνος του μαθήματος να αποφασίσει για τελικές γραπτές εξετάσεις.