ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
MK0203 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
1ο |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ I |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
4 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
4 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιστημονικής Περιοχής |
||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
- |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
ANTMA123 |
||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
|||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
ΜΠΟΥΓΛΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: |
|
· Κατανοεί βασικούς όρους και έννοιες της Πληροφορικής που βρίσκονται στο επίκεντρο των σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών και αναπτύσσει απλά προγράμματα Η/Υ για την επίλυση προβλημάτων από τον χώρο της ΦΑ και του Αθλητισμού |
2.5, 3.2, 3.3 |
· Γνωρίζει τις ποικίλες εφαρμογές της Πληροφορικής στη Φυσική Αγωγή (ΦΑ) και στον Αθλητισμό, καθώς και τα διάφορα είδη λογισμικού που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από προπονητές, αθλητές, εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής, μαθητές, γυμναστές, ασκούμενους |
1.5, 2.1, 2.5, 3.2, 3.3 |
· Οργανώνει, επεξεργάζεται και αναπαριστά δεδομένα στο πλαίσιο της επίλυσης προβλημάτων από τον χώρο της ΦΑ και του Αθλητισμού χρησιμοποιώντας υπολογιστικά φύλλα |
2.5, 3.2 |
· Επεξεργάζεται ψηφιακές εικόνες και ψηφιακό βίντεο για την παρουσίαση εννοιών και δεξιοτήτων από τον χώρο της ΦΑ και του Αθλητισμού |
4.3, 2.5 |
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
|
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: · Βασική γενική γνώση στο πεδίο σπουδών · Βασικές γνώσεις χρήσης υπολογιστή · Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: · Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης · Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη · Ικανότητας για τη χρήση της τεχνολογίας |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
· Υλικό Η/Υ. · Λογισμικό Η/Υ. · Δίκτυα Η/Υ. · Διαδίκτυο και βασικές υπηρεσίες του. · Ασφάλεια Η/Υ. · Εισαγωγή στον προγραμματισμό Η/Υ. · Τιμές, τύποι. μεταβλητές. · Εκφράσεις και τελεστές. · Έλεγχος ροής εκτέλεσης. · Συναρτήσεις. · Εισαγωγή στη χρήση των Η/Υ στη ΦΑ και στον Αθλητισμό. · Λογισμικό αξιολόγησης φυσικής κατάστασης. · Λογισμικό δημιουργίας προγραμμάτων άσκησης. · Λογισμικό αθλητικής προπόνησης. · Υλικό και λογισμικό ανάλυσης κίνησης. · Εφαρμογές κινητών συσκευών για την προαγωγή της άσκησης και της υγείας. · Ηλεκτρονικά παιχνίδια για την προαγωγή της άσκησης και της υγείας. · Εικονική πραγματικότητα στη ΦΑ και στον Αθλητισμό. · Εισαγωγή στα Υπολογιστικά Φύλλα (ΥΦ) στη ΦΑ και στον Αθλητισμό. · Δημιουργία τύπων σε ΥΦ. Τελεστές. Παραστάσεις. Εισαγωγή στις συναρτήσεις ΥΦ. · Απόλυτες/μικτές διευθύνσεις ΥΦ. Σύνδεση φύλλων εργασίας. Κανόνες επικύρωσης. · Λίστες δεδομένων ΥΦ. Πίνακες δεδομένων ΥΦ. Ταξινόμηση/φιλτράρισμα δεδομένων. · Μαθηματικές, στατιστικές, λογικές και χρονικές συναρτήσεις ΥΦ. · Δημιουργία γραφημάτων με ΥΦ. · Επεξεργασία ψηφιακής εικόνας. · Επεξεργασία ψηφιακού βίντεο. |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην αίθουσα διαλέξεων, στην αίθουσα Η/Υ |
||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class. Εκτεταμένη χρήση Η/Υ. |
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Πρόοδος (50%) που περιλαμβάνει: - Επίλυση προβλημάτων ΙΙ. Τελική εξέταση (50%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: Evans, A., Martin, K., & Poatsy, M.A. (2014). Εισαγωγή στην Πληροφορική – Θεωρία και πράξη (επιμ. ελλην. έκδ. Γ. Σταματίου). Αθήνα: Κριτική. Ξαρχάκος, Κ., & Καρολίδης, Δ. (2016). Μαθαίνετε εύκολα Microsoft Office 2016. Αθήνα: Άβακας. Mohnsen, B. (2014). Η χρήση της τεχνολογίας στη φυσική αγωγή (επιμ. ελλην. έκδ. Π. Αντωνίου). Θεσσαλονίκη: Δίσιγμα. Παπαστεργίου, Μ. (2013). Υπολογιστικά φύλλα στη φυσική αγωγή: Βασικές λειτουργίες και εφαρμογές. Πανεπιστημιακές σημειώσεις. Αγγελιδάκης, Ν. (2015). Εισαγωγή στον προγραμματισμό με την Python, http://aggelid.mysch.gr/pythonbook/INTRODUCTION_TO_COMPUTER_PROGRAMMING_WITH_PYTHON.pdf
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Computers and Education International Journal of Computer Science in Sport |