ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΚ0102 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
1o |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΑΝΑΤΟΜΙΑ |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
4 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
6 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιστημονικής Περιοχής |
||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
- |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
|||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΤΣΙΟΚΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ / ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΛΗΣ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
2431047053/atsiokan@pe.uth.gr, 2431047006/tsaklis@pe.uth.gr |
||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: |
||
• Εφαρμόζει έννοιες της ανατομίας στην περιγραφή αθλητικών κινήσεων |
1.2 |
|
• Προβαίνει σε σχεδιασμό και εφαρμογή σχεδίων άσκησης με στοχευμένη ανάπτυξη συγκεκριμένων μυϊκών ομάδων |
2.1 |
|
• Αναλύει και να διορθώνει σημαντικά στοιχεία που άπτονται της απόδοσης του μυοσκελετικού συστήματος |
3.2 |
|
• Προβαίνει σε διδασκαλία δεξιοτήτων σε ασκούμενους με χρήση ανατομικών εννοιών |
4.3 |
|
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
||
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: • Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα) • Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων • Ικανότητας διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ) |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: • Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης • Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη • Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Γενικά Κύτταρο- Φυσιολογία • ιστοί-όργανα • Σπονδυλική στήλη • Κεφαλή-ωμική ζώνη • Βραχίονας-αντιβράχιο-άκρο χέρι • Πύελος-ισχίο-μηρός • Γόνατο-κνήμη-πόδι |
• Οστά-αρθρώσεις • Μύες • Χόνδρος • Τένοντες – Σύνδεσμοι • Δέρμα - ομοιόσταση • Αναπνευστικό και καρδιαγγειακό σύστημα • Κεντρικό και περιφερικό νευρικό σύστημα • Πεπτικό σύστημα • Γεννητικό και ουροποιητικό σύστημα • Ενδοκρινικό Σύστημα |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην τάξη |
||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
|
Διαλέξεις |
52 |
||
Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης |
30 |
||
Αυτοτελής Μελέτη |
68 |
||
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) |
150 |
||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) που περιλαμβάνει: • Ερωτήσεις ανάπτυξης •Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης • Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου χρόνου, κόστους • Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας ΙΙ. Παρουσίαση Εργασιών (30%) |
5.ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: Marieb, Wilhelm, Mallatt (2018). Ανατομία. Εκδόσεις Λαγός Δημήτριος Peggy A. Houglum (2016). Brunnstrom’s Κλινική Κινησιολογία Εκδόσεις Παρισιάνου Anne M. Gilroy (2019). Ανατομία του Ανθρώπου Εκδόσεις Ιωάννης Κωνσταντάρας. Μπαλτόπουλος Π. (2003). Ανατομική του ανθρώπου - Δομή και λειτουργία. Broken Hill Publishers LTD. Sobotta. Ατλαντας ανατομικής του ανθρώπου Drake R.L., Vogl W., Mitchel A. (2005). Gray”s Anatomy for students. Whiting W.C, Rugg S. Dynatomy, Dynamic Human A |