ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜE9900 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Ελεύθερης Επιλογής |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
2 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
2 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
|
|||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ (στην Αγγλική) |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
PE_U_185 |
||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΖΗΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
|||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: |
|
Κάνει αποτελεσματική αναζήτηση βιβλιογραφίας σε διεθνείς βάσεις δεδομένων και να οργανώνει το υλικό του προς μελέτη. |
1.2, 1.3, 1.4, 2.5 |
Διαβάζει κριτικά και να χρησιμοποιεί κριτική σκέψη για την αποτελεσματική ανάγνωση και κατανόηση της επιστημονικής βιβλιογραφίας. |
1.2, 1.3, 1.4, 4.2 |
Γράφει μια σωστή και αποτελεσματική περίληψη που αντανακλά ουσιαστικά την εργασία του. |
4.2, 5.1, 5.2 |
Σέβεται την δεοντολογία κατά τη συγγραφή επιστημονικών εργασιών και να χρησιμοποιεί τεχνικές για να αποφεύγει τη λογοκλοπή |
5.1, 5.2 |
Αναγνωρίζει και ακολουθεί τους βασικούς κανόνες του κώδικα συγγραφής ΑΡΑ6 |
2.7, 5.1, 5.2 |
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
|
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: · Ικανότητα ανάλυσης και σύνθεσης · Ικανότητα εφαρμογής γνώσης στην πράξη · Προφορική και γραπτή επικοινωνία στη μητρική γλώσσα · Βασικές γνώσεις χρήσης υπολογιστή · Δεξιότητες έρευνας · Ικανότητα για μάθηση · Δεξιότητες διαχείρισης πληροφορίας (ικανότητα ανάκτησης και ανάλυσης πληροφορίας από διαφορετικές πηγές) · Κριτική ικανότητα και ικανότητα αυτοκριτικής · Ικανότητα παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα) · Ικανότητα εργασίας σε διεθνές περιβάλλον · Ηθική δέσμευση · Ενδιαφέρον για ποιότητα |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: · Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης · Ικανότητα ως προς τη χρήση της αξιολόγησης · Ικανότητα για τη χρήση της τεχνολογίας |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
· Εισαγωγή στην Ακαδημαϊκή Γραφή · Διπλωματική εργασία: Στάδια υλοποίησης και βασικά κεφάλαια · Περίληψη: δομή, ακρίβεια, επάρκεια · Συγγραφή βιβλιογραφικών αναφορών μέσα στο κείμενο · Συγγραφή βιβλιογραφικών αναφορών στο κεφάλαιο «Βιβλιογραφία» · Αναζήτηση βιβλιογραφίας – Εφαρμογές στον καθορισμό θέματος · Μελέτη και οργάνωση της βιβλιογραφίας · Κριτική σκέψη και κριτική ανάγνωση της βιβλιογραφίας · Αρχές και δεοντολογία κατά τη συγγραφή εργασιών – Λογοκλοπή · Τεχνικές για την αποφυγή της λογοκλοπής κατά τη συγγραφή εργασιών · Συγγραφή Αποτελεσμάτων: Οργάνωση. Γραφήματα · Συγγραφή Αποτελεσμάτων: Πίνακες · Συγγραφή αποτελεσμάτων για αναλύσεις t-test - πρακτική |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην αίθουσα Η/Υ |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Γραπτή ενδιάμεση εξέταση (20%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ΙΙ. Γραπτή τελική εξέταση (30%) που περιλαμβάνει: - Πρακτική Εφαρμογή – συγγραφή τεχνικού κειμένου (30%) ΙΙΙ. 5 Ατομικές εργασίες (5 Χ 10%) κατά τη διάρκεια του εξαμήνου |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
· Ντάνος, Α. (2016). Μεθοδολογία συγγραφής πτυχιακών εργασιών και επιστημονικών μελετών. Αθήνα: Σύγχρονη Εκδοτική Ε.Π.Ε. · Ευδωρίδου, Έ. & Καρακασίδης, Θ. (2015). Ακαδημαϊκή Γραφή, 3η Έκδοση. Αθήνα: Τζιόλα Προτεινόμενη Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία: · American Psychological Association (2010). Publication Manual, 7th ed. Washington, DC: American Psychological Association. |