ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΕ1149 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
5ο |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιχειρηματικότητα στον Αθλητισμό & την Αναψυχή
|
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
2 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
4 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιστημονικής Περιοχής: Οργάνωσης - Διοίκησης Αθλητισμού & Αναψυχής |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
|||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΟΥΘΟΥΡΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
|||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: |
|
Γνωρίζει ικανοποιητικά ένα εύρος βασικών διοικητικών δεξιοτήτων ώστε να εισέλθει στη θέση ενός επιχειρηματία και να προβληματισθεί για ενέργειες που αντιμετωπίζουν οι πραγματικές επιχειρήσεις |
1,1 |
Χρησιμοποιεί ειδικούς κανόνες και συμβουλές για την αντιμετώπιση εμποδίων, ανάπτυξη θάρρους και κατανόησης του πειραματισμού και της επανάληψης ως μεθόδους για την έναρξη ενός νέου επιχειρήματος. |
2,7 |
Αντιλαμβάνεται, αναλύει και κατανοεί τις βασικές αρχές της αγοράς του Ελεύθερου Χρόνου, του Αθλητισμού, της Αναψυχής και του Αθλητικού Τουρισμού. |
3,2 |
Είναι ενημερωμένος για τις απαιτήσεις, προσόντα, προοπτικές των στελεχών διοίκησης σε μια εταιρία ώστε να δύναται να σκιαγραφεί την ηθική και τη σημασία της ηθικής στην επιχειρηματικότητα |
4,2 |
Συμμετέχει και επιχειρεί να εξέλθει από την αίθουσα διδασκαλίας και να ασκήσει έρευνα για την πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα. |
5,1 |
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
|
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη γενικών ικανοτήτων: · Θετικής εικόνας του εαυτού · Αυτό-έκφρασης · Αυτοπεποίθησης · Αυτοεκτίμησης · Παραγωγής νέων ιδεών · Επικοινωνίας |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη για το φοιτητή των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: Να γνωρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές, τα οφέλη της εμπλοκής ενός ατόμου σε επιχειρηματικές δράσεις ειδικά στην αγορά του αθλητισμού και της αναψυχής. Να σχεδιάζει, να οργανώνει, και να αξιολογεί ένα επιχειρηματικό πλάνο. |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. Εισαγωγή στον Επιχειρηματικό Τρόπο Ζωής v Επιχειρηματικότητα : Ένα παγκόσμιο κοινωνικό κίνημα v Η άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας v Ανάπτυξη επιχειρηματικής νοοτροπίας v Στήριξη της κοινωνικής επιχειρηματικότητας 2. Δημιουργία και ανακάλυψη ευκαιριών v Παραγωγή νέων ιδεών v Αξιοποίηση της σχεδιαστικής σκέψης v Δοκιμές και πειραματισμοί στις αγορές 3. Αξιολόγηση και αξιοποίηση ευκαιριών v Δημιουργία επιχειρηματικών μοντέλων v Επιχειρηματικό σχέδιο v Δημιουργία μοντέλων εσόδων v Μαθαίνοντας από την αποτυχία 4. Εξασφαλίζοντας πόρους για νέες ευκαιρίες v Εξασφάλιση πόρων με αυτοχρηματοδότηση v Χρηματοδότηση για νεοφυείς επιχειρήσεις v Οικονομικές καταστάσεις και προβολές για νεοφυείς επιχειρήσεις v Αναπτύσσοντας δίκτυα v Διαχείριση νομικών ζητημάτων και θεμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας v Προώθηση και πειστική παρουσίαση μιας ιδέας v Το πακέτο παρουσίασης |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην τάξη και στην ελεύθερη αγορά. |
||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
1. Παρακολούθηση μαθημάτων 20% 2. Εργασία 40 % 3. Γραπτές Εξετάσεις:40% |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
· Επιχειρηματικότητα – Νοοτροπία και Πρακτική (2020). Heidi M. Neck, Christopher P. Neck, Emma L. Murray, Επιμέλεια: Γιώργος Σταμπουλής, Έφη Τσίτσκαρη. Εύδοξος – 94645251 – Εκδόσεις Κριτική. · Δημιουργία Νεοφυών Επιχειρήσεων (2011). Spinelli Stephen, Adams Rob, Μετάφραση Παπαδάκης Βασίλειος. Κωδικός Εύδοξος 41955510. · Επιχειρηματικότητα και μικρές Επιχειρήσεις (20141). Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 41955378 Συγγραφείς: David Deakins, Mark Freel, ISBN: 978-618-5131-01-2 |