ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
MΕ11133 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
4ο |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
4 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
4 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιστημονικής Περιοχής |
||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
- |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
ANTMA132 |
||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
|||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: |
||
· Γνωρίζει βασικές αρχές ανάπτυξης ηλεκτρονικών περιβαλλόντων μάθησης. |
2.5 |
|
· Κατανοεί τους τρόπους με τους οποίους τα διάφορα εργαλεία που προσφέρει η πληροφορική μπορούν να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία και μάθηση της Φυσικής Αγωγής (ΦΑ) και αξιοποιεί εκπαιδευτικό λογισμικό και ανοικτούς εκπαιδευτικούς πόρους για τη ΦΑ. |
2.5, 3.5, 4.3 |
|
· Σχεδιάζει και αναπτύσσει διαδραστικούς εκπαιδευτικούς ιστότοπους και μικρές εκπαιδευτικές εφαρμογές για κινητές συσκευές. |
2.5, 2.9, 5.1, 4.3 |
|
· Σχεδιάζει και αναπτύσσει ψηφιακές ιστορίες και ψηφιακές ταινίες για την παρουσίαση εννοιών και δεξιοτήτων από τον χώρο της ΦΑ. |
2.5, 2.8, 2.9, 5.1, 4.3 |
|
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
|
|
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: · Βασικές γνώσεις χρήσης υπολογιστή · Δεξιότητες διαχείρισης πληροφορίας · Ικανότητα παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα) |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: · Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης · Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη · Ικανότητας για τη χρήση της τεχνολογίας |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
· Θεωρίες μάθησης και ηλεκτρονικά περιβάλλοντα μάθησης. · Επιδράσεις της πληροφορικής τεχνολογίας στη μάθηση. · Εκπαιδευτικό λογισμικό για τη ΦΑ. · Πολυμέσα στη ΦΑ. Ανοικτοί εκπαιδευτικοί πόροι για τη ΦΑ. · Διαδικτυακές μαθησιακές δραστηριότητες και σχέδια εργασίας για τη ΦΑ. · Εφαρμογές κινητών συσκευών για τη ΦΑ. · Ψηφιακή αφήγηση για τη ΦΑ. · Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού ιστότοπου με εργαλείο δημιουργίας ιστότοπων. · Επέκταση εκπαιδευτικού ιστότοπου με αρθρώματα. · Επέκταση εκπαιδευτικού ιστότοπου με τεχνικές διάδρασης από την πλευρά του φυλλομετρητή. · Σχεδίαση και ανάπτυξη μικρής εκπαιδευτικής εφαρμογής για κινητές συσκευές. · Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής ψηφιακής ταινίας. · Δημιουργία σχεδιοκίνησης. |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην αίθουσα Η/Υ |
||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class. Εκτεταμένη χρήση Η/Υ. |
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Ομαδοσυνεργατικά σχέδια εργασίας (70%) ΙΙΙ. Τελική εξέταση (30%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: Smaldino, S., Lowther, D., & Russell, J. (2010). Εκπαιδευτική τεχνολογία και μέσα για μάθηση (επιμ. ελλην. έκδ. Π. Αντωνίου). Αθήνα: Ίων. Τζιμογιάννης, Α. (2017). Ηλεκτρονική μάθηση. Αθήνα: Κριτική. Mohnsen, B. (2014). Η χρήση της τεχνολογίας στη φυσική αγωγή (επιμ. ελλην. έκδ. Π. Αντωνίου). Θεσσαλονίκη: Δίσιγμα.
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Computers and Education Education and Information Technologies |