ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΕ1052 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
6ο |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΕΔΙΟΥ |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
4 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
4 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιστημονικής Περιοχής |
||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
- |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
ΑΝΤΜΑ146 |
||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΤΣΙΟΚΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ / ΖΗΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ / ΤΣΙΜΕΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
2431047053/atsiokan@pe.uth.gr, 2431047017/ vzisi@pe.uth.gr 2431047067/ptsimeas@pe.uth.gr |
||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: |
||
• Επιδεικνύει και να διδάσκει έννοιες μετρήσεων και αξιολόγησης της ανθρώπινης απόδοσης σ ε μια πληθώρα αθλητικών και σωματικών δραστηριοτήτων |
1.6 |
|
•Προβαίνει σε αξιολόγηση της ανθρώπινης απόδοσης μέσω μετρήσεων πεδίου |
2.5 |
|
• Αξιολογεί το επίπεδο της φυσικής κατάστασης και των σωματικών δεξιοτήτων σε ένα φάσμα ηλικιών |
3.3 |
|
• Προβαίνει σε διδασκαλία δεξιοτήτων σε ασκούμενους με χρήση εννοιών των μέσων και των μεθόδων μέτρησης |
4.3 |
|
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
||
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: • Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα) • Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων • Ικανότητας διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ) |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: •Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης •Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη •Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Αξιολόγηση σωματομετρικών χαρακτηριστικών: θεωρία και πράξη • Αξιολόγηση της απόδοσης και μάθησης • Δέσμη αξιολόγησης της σωματικής επάρκειας σε ηλικιωμένα άτομα • Αξιολόγηση της ευλυγισίας - κινητικότητας • Αξιολόγηση της μυϊκής ισχύος και μυϊκής αντοχής • Αξιολόγηση της αερόβιας ικανότητας • Αξιολόγηση της λειτουργικής ισορροπίας • Αξιολόγηση της ευελιξίας (agility) • Δέσμη Αξιολόγησης Eurofit – θεωρία και πράξη |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Στην τάξη και στο εργαστήριο |
||
Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
||
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου Εξαμήνου |
|
Διαλέξεις |
52 |
|
Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης |
10 |
|
Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών |
10 |
|
Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης |
10 |
|
Αυτοτελής Μελέτη |
68 |
|
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας) ανά πιστωτική μονάδα) |
150 |
|
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (50%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις ανάπτυξης - Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης - Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου χρόνου, κόστους - Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας ΙΙ. Παρουσίαση Εργασιών (50%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Παξινός Θ., Χαβενετίδης Κ.(2011). Νόρμες αξιολόγησης για άσκηση και ευρωστία. Αθλότυπο. Βαγενάς Γιώργος. (2019). Στατιστικές εφαρμογές στην αθλητική επιστήμη με παραδείγματα στο SPSS. Εκδόσεις Τζιόλα. Eurofit. (1992). Για την αξιολόγηση της φυσικής. |