ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
MΕ0150 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Χειμερινό |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
2 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
2 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιστημονικής Περιοχής |
||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
|||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
PE_U_171 |
||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΟΛΛΑΤΟΥ ΕΛΙΖΑΝΑ, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
|||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση : |
|
να χειρίζεται την ορολογία των βασικών συστατικών στοιχείων που περιλαμβάνει μια δημιουργική, κινητική σύνθεση |
1.5 |
να έχει στοιχειώδη γνώση του προσωπικού και γενικού χώρου, του αργού κ γρήγορου χρόνου, των διαφοροποιήσεων της δυναμικής (dynamics) διαμέσου της καταβαλλόμενης προσπάθειας (effort) και των διαφορετικών ειδών σχέσης που μπορούν να αναπτυχθούν ανάμεσα στα μέλη μιας ομάδας |
2.1 |
να οργανώσουν και να καθοδηγήσουν ομάδες ασκούμενων, σε πρωτότυπες, δημιουργικές συνθέσεις, με κινητήρια εναύσματα το χώρο, το χρόνο, τη δυναμική και τις σχέσεις. |
2.5 |
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
|
· Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: · Ικανότητα εφαρμογής γνώσης στην πράξη · Βασική γενική γνώση στο πεδίο σπουδών · Ομαδική δουλειά - ικανότητα συνεργασίας · Ικανότητα διαπροσωπικών σχέσεων · Εκτίμηση της διαφορετικότητας και της πολυπολιτισμικότητας · Ικανότητα εργασίας σε διεθνές περιβάλλον |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: · Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης · Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη · Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
· Ορολογία και κατανόηση των διαφοροποιήσεων μεταξύ γενικού, κοινωνικού και προσωπικού χώρου · Ασκήσεις για το επίπεδο, το σχήμα, την κατεύθυνση, τη διάσταση, την προοπτική και το οπτικό επίκεντρο του χώρου · Δομικά στοιχεία του χρόνου : tempo (ταχύτητα), beat (κτύπος) και ρυθμός · Διαχωρισμός του ρυθμού σε οργανικό, μετρικό και μηχανικό · Δυναμική ή καταβαλλόμενη/εκδηλωμένη προσπάθεια (effort) · Στοιχεία της δυναμικής: βαρύτητα, ορμή, αντίσταση, αδράνεια · Σχέσεις που αναπτύσσονται: καθρέφτισμα/μίμηση, ακολουθία, δράση/αντίδραση · Συνδυασμοί όλων των προαναφερθέντων διαστάσεων με μικρές ομάδες εργασίας |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην αίθουσα πρακτικής εξάσκησης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (30%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανοικτού τύπου ΙΙ. Πρακτική εξέταση 70% |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
· Sternberg, Robert J. (2009). Handbook of Creativity. Cambridge University Press, USA · Musical creativity and the motor system (2019) o https://doi.org/10.1016/j.cobeha.2018.12.005 · Μπουρνέλλη Νίτσα (2006). Κινητική Δημιουργικότητα. Αθήνα (αυτοέκδοση) · Σαβράμη Κάτια (1990). Κινησιογραφικά. Αθήνα (αυτοέκδοση) · Gough Marion (2008). Γνωριμία με το χορό (μετάφραση- επιμέλεια Κάτια Σαβράμη). Εκδόσεις Dyan, Αθήνα · Schrader Constance (2005). A Sense of Dance. Human Kinetics |