ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΕ1130 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
8ο |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
2 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
4 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιστημονικής Περιοχής |
||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
ΟΧΙ |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
PE_U_257 |
||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΣΥΡΟΥ ΝΙΚΗ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
|||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
ΦΑΤΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΤΖΙΑΜΟΥΡΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση: |
|
- Να θυμάται και να περιγράφει βασικές έννοιες, που σχετίζονται με τη δημόσια υγεία |
1.2 |
- Να αναγνωρίζει και να κατανοεί τις μείζονες προκλήσεις της δημόσιας υγείας και τη σχέση τους με τον χώρο της άσκησης |
- |
- Να διακρίνει και να εξηγεί με παραδείγματα τους δείκτες έκφρασης της υγείας και τους τρόπους επίδρασης της άσκησης στους δείκτες αυτούς |
- |
- Να επιτύχει και να διατηρεί τη βελτίωση της υγείας, δια μέσου της πρόληψης και της άσκησης |
1.5 |
- Να χρησιμοποιεί κανόνες και πρωτόκολλα διαχείρισης, ώστε να δημιουργεί και να διατηρεί ένα ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον άσκησης |
2.7 |
- Να αξιοποιεί τις γνώσεις του, ώστε να εφαρμόζει στρατηγικές διασφάλισης της δημόσιας υγείας κατά την εργασία του με ασκούμενους/μαθητές/αθλητές |
2.8 |
- Να διακρίνει, να αναγνωρίζει και να ιεραρχεί τους κινδύνους στο εργασιακό του περιβάλλον με ασκούμενους/μαθητές/αθλητές, ώστε να προβαίνει στη λήψη αντίστοιχων μέτρων |
3.4 3.7 |
- Να σχεδιάζει και να αξιολογεί εκπαιδευτικά προγράμματα για τη διαμόρφωση ασφαλών και υγιεινών χώρων άσκησης, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι παράγοντες κινδύνου |
3.7 |
- Να επικοινωνούν με τρόπους οι οποίοι εκφράζουν σεβασμό και ευαισθησία |
4.1 |
- Να συμμετέχει σε δραστηριότητες οι οποίες προάγουν τη συνεργασία και οδηγούν σε επαγγελματική πρόοδο και προσωπική ανάπτυξη |
5.1 |
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
|
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: · Κριτικής ικανότητας και ικανότητα αυτοκριτικής · Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα) · Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων · Ικανότητας συνεργασίας · Ικανότητας διαπροσωπικών σχέσεων · Ικανότητας να δημιουργούν και να διατηρούν ένα ασφαλές και αποτελεσματικό περιβάλλον άσκησης |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: · Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης και της επιστήμης · Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη · Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
· Η έννοια και οι δράσεις της δημόσιας υγείας · Οι κοινωνικοί καθοριστές της υγείας · Οι πληροφορίες και οι δείκτες έκφρασης της υγείας · Διεθνείς Οργανισμοί Υγείας και Άσκηση · Εμβολιασμοί-Ανοσοποίηση · Πρόληψη και αντιμετώπιση λοιμωδών νοσημάτων (Ι) · Πρόληψη και αντιμετώπιση λοιμωδών νοσημάτων (ΙΙ) · Έκτακτα συμβάντα και διαχείρισή τους (Ι) · Έκτακτα συμβάντα και διαχείρισή τους (ΙΙ) · Ασφάλεια και υγιεινή στους σχολικούς και αθλητικούς χώρους · Εκτίμηση, ταξινόμηση και πρόληψη των επαγγελματικών κινδύνων (Ι) · Εκτίμηση, ταξινόμηση και πρόληψη των επαγγελματικών κινδύνων (ΙΙ) · Μη μεταδοτικά νοσήματα και Άσκηση · Περιβάλλον και Δημόσια Υγεία |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην τάξη δια ζώσης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) που περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ΙΙ. Ατομικός χαρτοφύλακας με το σύνολο των ατομικών εργασιών (30%) |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ