ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΕ0501 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
6ο |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ι |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
6 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
12 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
- |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ (στην Αγγλική) |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
|||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΦΑΜΙΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
2431047069/ kfamisis@pe.uth.gr |
||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
ΜΠΑΤΣΙΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: |
||
· Διδάσκει ομαδική επιθετική και αμυντική τακτική, |
2.9 |
|
· Αναλύει έναν αγώνα ποδοσφαίρου (scouting) γράφοντας την ανάλογη αναφορά (report), |
3.2 |
|
· Εφαρμόζει τις γνώσεις τους στην πράξη, |
1.6, 2.1 |
|
· Σχεδιάζει και να υλοποιεί ένα αθλητικό γεγονός, |
5.1 |
|
· Σχεδιάζει ένα ετήσιο πλάνο προπόνησης και να εφαρμόζει, αξιολογεί και καθοδηγεί προγράμματα ανάπτυξης της δύναμης, της κινητικότητας, της ταχύτητας και της αντοχής. |
2.1, 3.3 |
|
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
||
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: · Κριτικής ικανότητας και ικανότητα αυτοκριτικής · Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων · Ικανότητας συνεργασίας · Ηγετικής ικανότητας · Ικανότητας διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ) |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: · Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης · Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη · Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
· Παιδικό ποδόσφαιρο ανά ηλικίες (6-8, 8-10, 10-12, 12-14, 14-16 ετών). · Ύλη και αντικείμενα εκμάθησης ανά ηλικία: α) Στάδια εξέλιξης. β) Πρόγραμμα διδασκαλίας. γ) Προπονητικά προγράμματα. · Πρώτες βοήθειες. · Διατροφή. · Γενικές αρχές προπόνησης: α) Μέθοδοι προπόνησης και διδασκαλίας. · Προγράμματα Προπόνησης. · Προετοιμασία και καθοδήγηση ομάδας. |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην τάξη, στο γήπεδο, στο γυμναστήριο |
||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι.Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου (35%) ΙΙ.Απλές εργασίες (άρθρα κτλ) (10%) ΙΙΙ.Παρατήρηση (10%) ΙV. Πρακτική εξέταση στο γήπεδο (35%) V. Συμμετοχή (διάθεση, προσπάθεια, βελτίωση) (10%) |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: Pallok, R. (1983). Soceer for Junior U.S.A.: Charls Scribne’s Sons. Wabe, A. (1967). Football Association Guide to training and Coaching.London: Heinemannn. Watson B. (1973). Football Fitness.London: Stenley Paul. -Συναφή επιστημονικά περιοδικά: Journal of sports science European journal of sports science Journal of strength and conditioning research International journal of sports science and coaching -Ηλεκτρονικές πηγές: |