ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ |
||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΚΕ00222 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
7ο |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ ΙΙ |
||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
6 |
||
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS |
12 |
||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ανάπτυξης δεξιοτήτων |
||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
- |
||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ |
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS |
ANTMA235 |
||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΟΜΟΥΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
||
ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL |
24310-47027 |
||
ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ |
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
ΜΑ |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: |
||
• Διδάσκει επιθετική και αμυντική τακτική, |
2.9 |
|
• Αναλύει έναν αγώνα αντισφαίρισης (scouting) γράφοντας την ανάλογη αναφορά (report), |
3.2 |
|
• Εφαρμόζει τις γνώσεις τους στην πράξη, |
1.6, 2.1 |
|
• Σχεδιάζει και να υλοποιεί ένα αθλητικό γεγονός, |
5.1 |
|
• Σχεδιάζει ένα ετήσιο πλάνο προπόνησης και να εφαρμόζει, αξιολογεί και καθοδηγεί προγράμματα ανάπτυξης της δύναμης, της κινητικότητας, της ταχύτητας και της αντοχής. |
2.1, 3.3 |
|
Γενικές και Ειδικές Ικανότητες |
|
|
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων: • Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα) • Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων • Ικανότητας επικοινωνίας με μη-ειδικούς (στο πεδίο) |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων: • Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης • Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη • Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Οι βασικές αγωνιστικές καταστάσεις • Βασικές τακτικές για καινούργιους παίκτες. • Διαφοροποίηση • Στόχοι τακτικής στο Σερβίς (Ακρίβεια, μετακίνηση αντιπάλου, διατήρηση καλής θέσης ισορροπίας, χρησιμοποίηση προσωπικών όπλων, εκμετάλλευση αδυναμιών αντιπάλου) • Στόχοι τακτικής στα κτυπήματα εδάφους (ακρίβεια, μετακίνηση του αντιπάλου, διατήρηση καλής θέσης ισορροπίας, χρησιμοποίηση προσωπικών όπλων, εκμετάλλευση αδυναμιών αντιπάλου) • Εκμετάλλευση ρηχής μπάλας • Συναγωνιστικές και ανταγωνιστικές ασκήσεις και δραστηριότητες • Τακτική διπλού (επιλογή συμπαίκτη και θέσης στο γήπεδο, συνεργασία μεταξύ συμπαικτών, σχηματισμός ένας μπρος-ένας πίσω, σχηματισμός δύο πίσω, αυστραλιανός σχηματισμός) • Εξωτερικοί παράγοντες (επιφάνειες, καιρικές συνθήκες) • Ανάλυση αγώνα (Scouting) • Διδασκαλία δεξιοτήτων • Αθλητικό γεγονός (εσωτερικό τουρνουά) |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Στην τάξη, στο γήπεδο και στο γυμναστήριο. |
||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class. |
||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Ι. Γραπτή τελική εξέταση (50%) που περιλαμβάνει: - Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - Ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης - Ερωτήσεις συμπλήρωσης – αντιστοίχισης ΙΙ. Εργασίες (30%) ΙΙΙ. Παρουσίαση Εργασιών (20%) |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: European Journal of Sports Sciences. Journal of Science and Medicine in Sport. Journal of Sports Science and Medicine. Journal of Sports Sciences. Journal of Strength and Conditioning Research. Strength and Conditioning Journal. Medicine and Science in Sports and Exercise -Προτεινόμενες ιστοσελίδες για πληροφορηση: i-coach |